torsdag 3 december 2009

Summering 09

Först tänkte jag se tillbaka på hela 00-talet men eftersom minnet är kort så får det räcka med att summera det av detta 09 som jag ännu inte hunnit förtränga. Överlag ett jävla skitår ska ju tilläggas, och jag som minns mig påstå, inför 09, att det skulle bli det absolut bästa året. Fuck, nej.

Och på tal om fuck (:knulla [med], ligga med) så kanske jag ska ta och börja med det nära besläktande hånglandet
Han som min kompis visst nyligen legat med, kanske också hade ett gott öga för.
Eller hans bror?
Och jag vet inte riktigt vad som var mest idiotiskt. Att först hångla med storebrodern? Nej, han hade gråa hårstänk så honom har jag inte så stor ångest över. Men sen då, att några veckor efter hångla med lillebror. Alltså, hans lillebror (jag har ingen).
Att det var hans lillebror eller att det faktiskt var, som jag nämnde tidigare, så att min kompis verkade ha ett gott öga för lillebror och även nyligen sexualiserat med honom. Eller är det värsta att jag, när hon fick veta, sa att det var en korkad handling och att jag aldrig, ALDRIG skulle göra det igen, varpå jag samma kväll hånglar upp lillebror, igen. Helt öppet. Och hon ser. Nu var det ju inte meningen att hon skulle se, jag trodde att hon hade gått hem och såg min chans, fritt fram liksom.
Det slutade bra, alla är vänner eller syskon fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar