fredag 23 oktober 2009

F

Okej, det mesta går väl rent sagt åt skogen när det gäller mig. Jag brukar kunna skratta åt min klantighet och otur men inte den här gången.

För egentligen var studiet av demokrati en väldigt intressant delkurs. Jag borde engagerat mig mer men var dock mer eller mindre orkeslös. Brydde mig inte om att läsa litteraturen, halvsov på alla föreläsningar förutom de två första och den nästsista.
Docenten som höll i de två första var otroligt trevlig att lyssna på, föreläsaren på den nästsista var så tråkig att jag istället för att sitta och halvsova somnade helt och fullt, dessutom i en konstig ställning som gjorde att jag hade ont i nacken i tre dagar.

Resultatet på tentan blev, inte otippat, F. Inte Fx, en halvdålig tenta som kräver komplettering, inte E, en dålig tenta men ändock godkänd.
Nej, F.
Jag har aldrig blivit underkänd förut, om man bortser från Naturkunskapen på gymnasiet. Det känns inte bra, jag känner mig korkad, misslyckad och vill helst gråta i en vecka i sträck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar